winieta pędzlem

Bardzo szybko, prosto i bardzo efektownie moim zdaniem, można dodać zdjęciu klimatu przy pomocy pędzli. Dla wszystkich efektów pokazanych na poniższych screenach wykonałam te same czynności.
1. Otworzyłam zdjęcie
2. Dodałam warstwę przezroczystą 
3. Na warstwie wylałam czarny kolor i ustawiłam krycie na odpowiednim dla mnie poziomie
4. Do warstwy wyżej położonej dodałam maskę białą, bez przezroczystości
5. Z palety narzędzi wybrałam pędzel, a w oknie  Opcje narzędzia -  kształt pędzla, kolor pędzla czarny (bo czarny pędzel na białej masce odkrywa to co znajduje się na spodniej warstwie), krycie, rozmiar, proporcje, kąt.
6. Pędzlem malowałam w oknie obrazu po masce (kontur okna zaznaczony kolorem zielonym) w pożądanych miejscach. 
7. Scaliłam obraz (Warstwa > połącz w dół) i gotowy zapisałam (Plik> wyeksportuj jako) w wybranym albumie








Pokaż komentarze: lub

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Facebook Page

zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie

Kolekcja z albumami
oraz stare profile 
Iva Pas Mono Albumy
Iva Pas Albumy

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *